15.4.2021
Digitální panely jsou investicí, která má mnoho využití
Každá společnost se potřebuje prezentovat. Je však pravdou, že každá k propagaci značky přistupuje jinak. Zatímco některé na veletrhy či konference přináší zastaralé roll-up bannery či informační tabule, jež mají třicet let starý potisk, jiné jdou ruku v ruce s moderní dobou a sází na digitální panely. Ostatně moc dobře vědí, že právě tímto mohou na první pohled zaujmout. A ten, kdo zaujme nejdříve, zpravidla vítězí.
Správná reprezentace vaší firmy je základem
Ať už podnikáte v gastronomii, strojírenství, cestovním ruchu nebo v online světě, reprezentace vaší firmy je velice důležitá a, dalo by se říct, že je základem úspěchu. To, na čem celou reprezentaci postavíte, se může projevit na tržbách, ziscích, také na budoucích spolupracích. Proto upusťte od papírových plakátů nebo sto let potištěných roll-up bannerů a vsaďte na digitální panely, které jsou jejich moderní inovací.
Ostatně s sebou nesou řadu výhod, což je jeden z rozhodujících faktorů, proč se podnikatelé nakonec rozhodnou do digitálních panelů investovat. Předně nabízí nekonečný prostor pro sdílení zajímavostí či informací, které by partneři či zákazníci měli vědět. Také ji lze hravě ovládat na dálku či svým neotřelým a jedinečným designem zaujmou na konferenci, veletrhu i při pracovní poradě.
Cestujte s nimi nejen po celé republice
Digitální panely především nabízí možnost přizpůsobovat si obsah podle toho, jak uznáte za vhodné. Můžete si tak připravit vícero podkladů, které pak jen budete měnit v závislosti na tom, kde se budete nacházet. Společnost vám mohou dělat nejen na zmiňovaných veletrzích nebo konferencích, ale také v zahraničí.
Že si zatím nejste jistí tím, jestli byste panely dostatečně využili? I když je možností využití opravdu mnoho, pro začátek si je můžete alespoň vypůjčit.
Hlavní rozdíly mezi digitálními panely a informačními tabulemi
Digitální panely – inovace, která nemá ve světě obdoby. Stále více společností sází právě na ně, jelikož disponují celou spoustou výhod, jež klasické informační tabule nebo roll-up bannery nemají. I proto se s nimi setkáváte takřka na každém rohu. I když je pravdou, že se stále najdou jedinci, kteří si nejsou úplně jistí hlavními rozdíly mezi těmito dvěma propagačními prvky. Pojďme se s těmi hlavními odlišnostmi seznámit.
Inovace versus stará známá věc
Hlavními rozdíly mezi informačními tabulemi, které jsou tu s námi snad už od nepaměti, a inovací v podobě digitálních panelů jsou jednoduchost, moderní vzhled, rychlé zpracování dat a zobrazení. Na první pohled možná zanedbatelné rozdíly, nad kterými nejeden člověk jen mávne rukou. Ale ve skutečnosti mluvíme o zcela zásadních věcech, které dokážou ovlivnit klienta, zákazníka nebo budoucího obchodního partnera zejména, pokud vás budou doprovázet na veletrh nebo konferenci.
Informační cedule či reklamní stojany už nejsou tak atraktivní a poutavé v porovnání s digitálními panely. Jejich zobrazení se zdá být nudné, ničím nezajímavé. Naopak digitální panely jsou toho pravým opakem. Jelikož žijeme v moderní době, svým moderním technologickým zpracováním jsou doslova magnetem.
Pro vnitřní i venkovní prostory
Je třeba poznamenat, že digitální panely jsou určené jak pro vnitřní, tak pro venkovní prostory. V porovnání s informačními tabulemi nebo cedulemi však jejich barva nevybledne, jako je tomu u nápisů či obrázků na zmiňovaných propagačních materiálech. Navíc jejich obsah je možné měnit, a to i na dálku.
Nehádejte se s reklamními agenturami
Pořízením digitálních panelů vám odpadá nutnost hádat se s reklamními agenturami, které plně nepochopí, jak chcete, aby banner vypadal. Do digitálních panelů si tvoříte obsah sami, tak upusťte uzdu své fantazii.